Evolution skin Dutch

Snelwebcenter

New member
Joined
Aug 16, 2018
Messages
4
Hi,

We are currently working on translating the new skin into Dutch.
At this moment we are at 70% of the translation.
The translation is expected to be completed in the second week of September.

Contact us: [email protected]
 
Dutch version evolution skin

Hi,

De Nederlandse vertaling van de nieuwe evolution skin in nu beschikbaar. Direct admin is een meer talig systeem aan het ontwikkelen waarop onze bijdrage op word geplaatst.

Mocht je vertaling al willen hebben dan kan het aanvragen via [email protected]
 
Is the Dutch translation version already available? Perhaps you could give a status update? If you need any help please let me know.
 
Status update on translation ?

Is there any status update on the Dutch translation for evolution skin? If needed I can be at your service.
 
Hi Snelwebcenter,

Wij zouden persoonlijk het volgende aanpassen als taal:

Schijfgebruik -> Schijfruimte
Bandbreedte -> Dataverkeer
aantal domeinen -> Aantal domeinen
aantal subdomeinen -> Aantal subdomeinen
DNS administratie -> DNS beheer
Beheerder Backup / Verhuizen -> Beheer backup / verhuizen
Overgedragen -> Verzonden
Automatische beantwoordingen -> Autobeantwoorders
POP E-mail Accounts -> E-mail Accounts
Site omleiding -> Sitedoorsturingen
Waar wit u de spam naartoe laten gaan? -> Waar wilt u de spam naartoe laten gaan?
How should the spam be delivered? -> Hoe moet de spam worden afgeleverd?

Wellicht handig om door te voeren?


===================================

Hi Snelwebcenter,

We would personally adapt the following as dutch language:

Schijfgebruik -> Schijfruimte
Bandbreedte -> Dataverkeer
aantal domeinen -> Aantal domeinen
aantal subdomeinen -> Aantal subdomeinen
DNS administratie -> DNS beheer
Beheerder Backup / Verhuizen -> Beheer backup / verhuizen
Overgedragen -> Verzonden
Automatische beantwoordingen -> Autobeantwoorders
POP E-mail Accounts -> E-mail Accounts
Site omleiding -> Sitedoorsturingen
Waar wit u de spam naartoe laten gaan? -> Waar wilt u de spam naartoe laten gaan?
How should the spam be delivered? -> Hoe moet de spam worden afgeleverd?
 
I think we need 1 translation which we can use all. I think the proposed changes from dave097 are good changes and we should keep things central. Snelwebcenter, are you doing the changes or do you want me to do the changes? Since you distribute the files I think it's best that you change the files.

I would also like to propose a normal https URL to download the file instead of a Google Drive URL. I like to use wget a lot.

If needed I can provide you the space.
 
Installatie

Hoi iedereen,

ik vrij noob met direct admin. Heb de Evolution onder een resellers account geactiveerd.
Heeft iemand een idee hoe ik daar de taal bestanden actief kan maken? Helaas heb ik geen root toegang.

Bij voorbaat dank !
 
Taal bestanden

Even kleine toevoeging, geen admin root, maar wel directadmin reseller root
 
De vertaling is aangepast op advies van leden. Klik op de onderstaande link om de vertaling te downloaden.

https://drive.google.com/open?id=1RaIov6zxsDykMRGrzNLcOuzs7atUTyiT

Bedankt voor het wijzigen! :) dit ziet er beter uit. Deze is alleen niet gewijzigd? hij staat onder 'Spamassassin instellen' nog steeds in het engels:

How should the spam be delivered? -> Hoe moet de spam worden afgeleverd?


Thanks for changing! :) this looks better. This one has not been changed? he is still in English under 'Spamassassin setup':

How should the spam be delivered? -> Hoe moet de spam worden afgeleverd?
 
Last edited:
Naar mijn weten wel, in de tussentijd heeft @mamorunl nog een aantal kleine wijzigingen/verbeteringen doorgevoerd. Mocht jijzelf nog een aantal niet vertaalde vertalingen vinden, dan help ik je graag op weg hoe we hier één bronbestand van kunnen (be)houden.
 
Top! Nu probeerde ik een handleiding te vinden hoe ik de nederlandse vertaling installeer maar ik kom niet heel ver :oops:
 
Hey hallo, Bedankt voor de vertaling! ziet er goed uit! Echter heb ik nog een paar kleine dingetjes gevonden.

* bij Systeem informatie staat er Gratis wisselgeheugen, ik zou dit op Vrij wisselgeheugen houden haha.
* rechts boven staat "hello" nog in Engels.
* bij het opstart scherm "domein instellingen" staat onderaan view more in Engels.
* SSH Keys is nog niet volledig vertaald
 
Zou je deze aanvullingen kunnen aanleveren d.m.v. een Github merge request?
 
Back
Top