Record tipo A

César

New member
Hola a todos, actualmente tengo un dominio (kloeme.com) con el cuál uso cuentas de correo y una pagina de internet, alguien mas me diseño una pagina con CMS pero debe estar en otro servidor (Media Temple), intenté re direccionar con un record de tipo A al otro servidor pero no pasa nada. Alguien me podría decir si voy por el camino correcto. Quedo en espera de su respuesta.

Nota: No quisiera cambiar los NS ya que tengo que seguir administrando los correos con mi actual proveedor de hosting.

Hi all, I currently have a domain (kloeme.com) in which i use email accounts and a website, someone else design me a page with CMS but it must be on another server (Media Temple), I tried to redirect with A record type to the other server but nothing happens. Someone could tell me if I'm on the right track. I look forward to your reply.

I expect that when my user go to kloeme.com it will redirect to MT and the same thing with www.kloeme.com

Note: NS not want change because I have to continue administering the mail accounts with my current hosting provider.

You have to make your dns changes on these dns servers.

Name Server: ns31.dnsab.net
Name Server: ns32.dnsab.net

You have to make your dns changes on these dns servers.

Name Server: ns31.dnsab.net
Name Server: ns32.dnsab.net

Thanks scsi, but I have to continue administering the mail accounts with my current hosting provider.

DNS still needs to be fixed so it points all the services to where you want them hosted.

Presuming your domain name is: kloeme.com then DNS for kloeme.com must be changed where it's hosted.

Currently that's:

ns31.neubox.net.
ns32.neubox.net.

Jeff

Hola a todos, actualmente tengo un dominio (kloeme.com) con el cuál uso cuentas de correo y una pagina de internet, alguien mas me diseño una pagina con CMS pero debe estar en otro servidor (Media Temple), intenté re direccionar con un record de tipo A al otro servidor pero no pasa nada. Alguien me podría decir si voy por el camino correcto. Quedo en espera de su respuesta.

Nota: No quisiera cambiar los NS ya que tengo que seguir administrando los correos con mi actual proveedor de hosting.

Se puede realizar lo que pedis, yo tengo clientes con esa solución, solo que debes modificar donde tenes el host con los dns ns32.neubox.net y ns31.neubox.net, podes tener la web en un server y el servicio de correo en otro server.

Cualquier duda escribime por PM

---------------

You can make what you ask, I have clients that solution, you should only modify the host where you got the dns ns32.neubox.net and ns31.neubox.net, can be a web server and mail service another server.

Any questions write me by PM

Back