S Sidney New member Joined Jul 1, 2023 Messages 1 Jul 1, 2023 #1 Fiz o registro do meu domino na Hostinger e hospedei meu site na X10Hosting não estou conseguindo fazer o apontamento do DNS para que o site carregue com meu dominio registrado na hostinger. Alguém poderia me ajudar?
Fiz o registro do meu domino na Hostinger e hospedei meu site na X10Hosting não estou conseguindo fazer o apontamento do DNS para que o site carregue com meu dominio registrado na hostinger. Alguém poderia me ajudar?
Richard G Verified User Joined Jul 6, 2008 Messages 13,699 Location Maastricht Jul 1, 2023 #3 Sidney said: Fiz o registro do meu domino Click to expand... Please, this is an English languaged forum. Please ask your question in English. Also, this is a support forum for Directadmin Admins, not for hosting customers, you should contact your host for support please.
Sidney said: Fiz o registro do meu domino Click to expand... Please, this is an English languaged forum. Please ask your question in English. Also, this is a support forum for Directadmin Admins, not for hosting customers, you should contact your host for support please.