Enable to login admin or website builder

Veerle

New member
Ik ben een leek in dit programma en heb een website gemaakt. Onlangs kreeg ik de opmerking dat deze site niet meer veilig was en ik een SSL certificaat moest aanvragen. Ik deed een poging om dit te doen via SSL certificaten. Sinds geraak ik niet meer op mijn site www.spaasorthopedie.be Deze geeft een foutmelding en ik kan ook niet meer inloggen. Ik heb al enkele dingen uitgeprobeerd en opgezocht, maar het lukt me niet. In de PHP staat mijn site-url zoals vanouds en ben redelijk wanhopig aan het worden. Is er iemand die kan helpen?

Welkom hier. Om te beginnen is dit een Engelstalig forum dus a.u.b. in het Engels communiceren.

Having that said... do you have a DA license yourself? Because this is only for DA admins. Do you have admin permissions?

If yes, you should check the apache logs to see what is going on. Eventually you could temporarily disable SSL on the account and see if you can reach the site again.

Also let us know how did you create the SSL certificate?

Cert van dat domain geeeft hier een cert in firefox voor ander.
Websites bewijzen hun identiteit via certificaten. Firefox vertrouwt deze website niet, omdat een certificaat wordt gebruikt dat niet geldig is voor spaasorthopedie.be. Het certificaat is alleen geldig voor de volgende namen: *.webyte.eu, webyte.eu

The cert for domain gives info other domain in firefox. https://spaasorthopedie.be/ maybe you get some direction with this to look for.

You can ask them?

Professional webservices for resellers​

For more info and pricing contact [email protected]

Sinds geraak ik niet meer op mijn site www.spaasorthopedie.be Deze geeft een foutmelding
Error 500, so there are strange things going on on your site :)
Contact webyte.eu to help you out , as @Richard G mentioned this is an forum for DA admins.

However if you still cant connect please leave an message maybe i have some spare time to look at it for you (no costs)
But as said try to contact your provider first

Back