How to see for each tour how many people have visited the tour?

360

New member
Joined
Jul 18, 2024
Messages
3
Hi community, i made a 360 tour and I want to see how many people have visited each tour. But I don't know how to connect/do that, If someone knows how to solve this please reply back, you will help me a lot -)
 
I don't know what this has to do with Directadmin, seems you're on the wrong forums.
This forum is for support for Directadmin license holders only. Please go to a forum which supports "tour" whatever that is.
 
Ik zie via Directadmin hoeveel mensen mijn 360 graden tour hebben het bekeken, maar wat ik wil is dat ik per 360 tour kan zien hoeveel mensen het bekijken. En niet gelijk alles bij elkaar totaal. Ik wist niet dat het voor license holders only was ik dacht dat dit forum voor support is.
 
Nogmaals, ik heb geen flauw idee wat een 360 graden tour is. Maar dit forum is inderdaad voor support maar alleen voor licentie houders van directadmin, dus admins, en soms ook resellers.
In elk geval niet voor hosting klanten of voor website reclame te maken of wat dan ook. Kan gebeuren, geen probleem. ;)
 
Ik leg het wel uit, een 360 graden tour is net als street view dan kan je boven onder links rechts overal kijken, dat zijn die Google Maps auto's die rijden met zo'n camera op hun auto. Alleen ik doe het voor winkels zodat hun online zichtbaarheid word vergroot op Google Maps. Of voor de klant een inkijkje in de winkel.

Maar helaas is dit geen forum voor support en is het tijd voor mij om te vertrekken. Bedankt voor je vriendelijkheid Richard uit Limburger. Ik kom trouwens zelf uit Gorinchem.

Als je nog iets terug stuurt lees ik het en na dat sluit ik dit voor altijd af omdat ik geen resseler ben en de licentie verkoop.


Ik wens je een hele fijne weekend, vakantie en natuurlijk een super fijne dag Richard G :cool:
 
Normaal zou ik alleen een like geven, maar omdat ik het concept niet kende, wil ik je toch apart bedanken voor de uitleg omtrent wat zo'n 360 graden tour is en de virendelijkheid van je antwoorden.

Veel succes met promotie en verkoop en uiteraard jij ook een heel fijn weekend en fijne vakantie gewenst! (y) ⛱️
 
Back
Top