hallo
ik ben deze week van hostprovider verandert, dus het ip adres van de DA is veranderd, bijna alles werkt, ik kan mijn domeinnamen bereiken, ik ontvang mijn emails zowel pop3 als imap ik kan emails op mijn telefoon en thunderbird, ik kan emails versturen vanuit Roundcube, maar als ik via thunderbird of iphone mijn emails wil versturen lukt dit niet, bij thunderbird krijg ik de volgende foutcode:
Verzenden van het bericht is mislukt.
Het bericht kon niet worden verzonden, omdat het verbinden met uitgaande (SMTP-)server mail.mijn domain.be is mislukt. Mogelijk is de server niet beschikbaar of weigert SMTP-verbindingen. Controleer of de instellingen van uw uitgaande (SMTP-)server juist zijn en probeer het opnieuw.
Nu moet ik er wel bij vermelden dat de alias en het paswoord van de email hetzelfde was als bij de vorige instelling bij de andere hostprovider, of moet ik iets checken of instellingen veranderen in DA, heeft misschien iemand een oplossing? Alvast bedankt want ik zit er al 8 uren block op te werken
ik ben deze week van hostprovider verandert, dus het ip adres van de DA is veranderd, bijna alles werkt, ik kan mijn domeinnamen bereiken, ik ontvang mijn emails zowel pop3 als imap ik kan emails op mijn telefoon en thunderbird, ik kan emails versturen vanuit Roundcube, maar als ik via thunderbird of iphone mijn emails wil versturen lukt dit niet, bij thunderbird krijg ik de volgende foutcode:
Verzenden van het bericht is mislukt.
Het bericht kon niet worden verzonden, omdat het verbinden met uitgaande (SMTP-)server mail.mijn domain.be is mislukt. Mogelijk is de server niet beschikbaar of weigert SMTP-verbindingen. Controleer of de instellingen van uw uitgaande (SMTP-)server juist zijn en probeer het opnieuw.
Nu moet ik er wel bij vermelden dat de alias en het paswoord van de email hetzelfde was als bij de vorige instelling bij de andere hostprovider, of moet ik iets checken of instellingen veranderen in DA, heeft misschien iemand een oplossing? Alvast bedankt want ik zit er al 8 uren block op te werken