Vm-pop3d process is stopped

trafficsdx.com

Verified User
Hello,
On my Debian 3.1 I do not arrive has to make
started VM-pop3d
process is stopped
And EXIM
either I passed by interface
DA it does not want not started
thank you for your solutions

Bonjour, Sur mon Debian 3.1 je arrive pas a faire démarré
Vm-pop3d process is stopped
Et EXIM non plus
Je suis passé par l’interface DA
il ne veut pas démarré
merci pour vos solutions

;)

Hello,
I solved problems ftp and POP3 I reinstalled DA. There remains to me a small problem when I want to open an account he tells me the domain name already exists and the name user also, could you say to me or this mask the domain names and user to remove them manually
thank you:)

Salut,
J’ai résolu les problèmes FTP et POP3 J’ai du réinstallé DA . Il me reste un petit problème lorsque je veux ouvrir un compte il me dit le nom de domaine existe déjà et le nom utilisateur aussi, pourriez-vous me dire ou ce cache les noms de domaine et utilisateur pour les supprimer manuellement
merci:)

Domain name already exist errors are usually caused when the DNS records have not been deleted.
Deleting the entries from your named/bind database should do the trick.

Warning: http://babelfish.altavista.com/tr has most likely slaughtered the following:

Le Domain Name existent déjà des erreurs sont habituellement causés quand le DNS enregistre le démuni supprimé. Supprimer les entrées de votre base de données de named/bind devrait faire le tour.

Hello,
Another small problem I can send of Emails, but I cannot receive them Message error: "Did Illegal host/domain","This address no longer accepts mail" name found I desactivate Spamassassin, but I always find the same problem would have a solution? [email protected]
thank you:)

Bonjour,
Un autre petit problème je peux envoyer des Emails, mais je ne peux les recevoir
Message erreur : "Did Illegal host/domain","This address no longer accepts mail"
J’ai désactivé le Spamassassin, mais je trouve toujours le même problème
auriez vous une solution ? [email protected]
merci
:)

Last edited:
Back