Overlijden j blok cospamedia

zonnetje

Verified User
Ik weet dat veel mensen mijn verhaal in twijfel trekken. Maar bij deze de overlijdensakte van mijn lieve papaScreenshot_2022-10-24-08-09-02-75_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Gecondoleerd met je vader maar wil je niet hier meerdere topics / posts over maken ?
Hele DA forum heeft nu minimaal 3 posts over je vader, begrijp mij niet verkeerd maar zo werkt een forum niet

Als je nog steeds hulp nodig heb ben ik (en denk vele anderen) bereid je te helpen.

Gecondoleerd met je vader maar wil je niet hier meerdere topics / posts over maken ?
Hele DA forum heeft nu minimaal 3 posts over je vader, begrijp mij niet verkeerd maar zo werkt een forum niet

Als je nog steeds hulp nodig heb ben ik (en denk vele anderen) bereid je te helpen.
Je hebt volkomen gelijk. Ik heb dan ook echt geen flauw idee hoe een waar ik wat kan of mag. Dus wat hulp is zeer welkom.

Ik heb dan ook echt geen flauw idee hoe een waar ik wat kan of mag. Dus wat hulp is zeer welkom.
Allereerst nogmaals, je zit op de verkeerde plek, dit is een Engelstalig support forum voor Directadmin.
Ondanks dat hier wel Nederlanders zitten die je willen helpen, is het niet de geschikte plek om te blijven posten hierover.

Er zijn ook al meerdere mensen die hulp hebben aangeboden, zowel in de onderwerpen alsook via prive, maak daar dan gebruik van.

Ik heb je zelf ook al verwezen naar het Nederlandstalige webhostingtalk.nl forum waar die vraag beter gesteld kan worden aan gezien dat een algemeen webhosting forum is en niet beperkt tot een controlepaneel.

Nogmaals gecondoleerd, maar het zou prettig zijn als je nu met deze berichtgevingen hier zou willen stoppen. Hou het in 1 onderwerp en reageer voor zover mogelijk via pm.
En als het kan in het onderwerp zelf in het Engels.

Back