Hulp nodig na overlijden

zonnetje

Verified User
Mijn vader was oa eigenaar van cospamedia, CASHZE. Nu is mijn vader is december jl overleden. Cospamedia staat nu op mijn naam, maar ik heb echt totaal geen idee hoe het werkt, hoe ik mails naar leden stuur etc. Ik denk er aan om alles te verkopen, maar weer ook niet hoe een waar een dat is ook niet wat mijn vader wou.... Wie o wie kan mij op weg helpen

De website lijkt gehost (waar de website online staat) bij https://www.icehosting.nl

Zij zullen dan ook waarschijnlijk jou kunnen helpen bij de technische kant van het verhaal of je in ieder geval op weg kunnen helpen hoe je kan inloggen enzovoorts.

Beste

Het klopt idd dat hosting bij icehosting loopt. Ik heb meerdere malen hulp gevraagd, maar zij kunnen mij niet verder helpen. Cospamedia etc staat op mijn naam, ook ben ik in het bezit van alle wachtwoorden. Maar ik weet gewoon niet hoe ik de banners moet maken en versturen naar de leden.

Vrgr Yvonne Blok

De website lijkt gehost (waar de website online staat) bij https://www.icehosting.nl

Zij zullen waarschijnlijk kunnen helpen bij de technische kant van het verhaal van je in ieder geval op weg kunnen helpen hoe je kan inloggen enzovoorts.
Beste

Het klopt idd dat hosting bij icehosting loopt. Ik heb meerdere malen hulp gevraagd, maar zij kunnen mij niet verder helpen. Cospamedia etc staat op mijn naam, ook ben ik in het bezit van alle wachtwoorden. Maar ik weet gewoon niet hoe ik de banners moet maken en verzenden naar de leden.

Vrgr Yvonne Blok

Op ma 26 sept. 2022 00:52 schreef

Beste

Het klopt idd dat hosting bij icehosting loopt. Ik heb meerdere malen hulp gevraagd, maar zij kunnen mij niet verder helpen. Cospamedia etc staat op mijn naam, ook ben ik in het bezit van alle wachtwoorden. Maar ik weet gewoon niet hoe ik de banners moet maken en verzenden naar de leden.

Vrgr Yvonne Blok

Op ma 26 sept. 2022 00:52 schreef
Beste Yvonne,

Als je alle logingegevens al hebt zal jouw hostingpartij verder inderdaad niet veel meer voor jou kunnen doen. Ik zou voorstellen een lokale IT-persoon te contacteren, zodat jullie samen eens overal kunnen inloggen en deze persoon kan uitzoeken hoe alles juist in elkaar zit.

Zie andere thread, ga eens kijken bij webhostingtalk.nl waar veel Nederlandse hosting partijen actief zijn.
Daar zal vast wel iemand interesse hebben in overname, gezien je dat aangaf in die andere thread.

Als je echt door wilt gaan met de site dan denk ik (hoewel dit een admin forum is )dat je wel wat hulp kan krijgen hier.

Gecondoleerd en sterkte met de afhandeling en voortzetting
Dank je wel
Beste Yvonne,

Als je alle logingegevens al hebt zal jouw hostingpartij verder inderdaad niet veel meer voor jou kunnen doen. Ik zou voorstellen een lokale IT-persoon te contacteren, zodat jullie samen eens overal kunnen inloggen en deze persoon kan uitzoeken hoe alles juist in elkaar zit.
Ik heb momenteel contact met de boekhouder van mijn vader, en die zou mij wat op weg kunnen helpen.
Zie andere thread, ga eens kijken bij webhostingtalk.nl waar veel Nederlandse hosting partijen actief zijn.
Daar zal vast wel iemand interesse hebben in overname, gezien je dat aangaf in die andere thread.
Ik ben mij daar aan het registreren, maar ze vragen naar een verwijzer ???

Ik heb eerder dit jaar nog een website overgenomen van een nabestaande van een persoon die overleden is en op wiens naam de site geregistreerd was.

Het kostte wel wat papierwerk en samenwerking met de nabestaanden, maar het was geen probleem. Dus mocht je de site overnemen van de overleden persoon, zorg dat die eerst op jouw naam komt te staan. Dat lijkt mij het beste.

Mijn vader was oa eigenaar van cospamedia, CASHZE. Nu is mijn vader is december jl overleden. Cospamedia staat nu op mijn naam, maar ik heb echt totaal geen idee hoe het werkt, hoe ik mails naar leden stuur etc. Ik denk er aan om alles te verkopen, maar weer ook niet hoe een waar een dat is ook niet wat mijn vader wou.... Wie o wie kan mij op weg helpen

Screenshot_2022-10-24-08-09-02-75_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpgik begrijp dat er mensen zijn die mijn verhaal in twijfel trekken. Maar aub jullie doen mij daar verdriet mee. Hierbij een foto van mijn vader zijn overlijdensakte

Back