Enhanced skin in dutch

Hoi,

Thanks voor het knappe werk, erg handig :-)

Is het mogelijk om de default language op nl te zetten?
Of dient men per domein manueel de language te wijzigen naar nl?

Greetz,

Franky

Nederlandstalige skin

zuijberknaf said:
De vertaling is weer aangepast. De vertaling zal de komende tijd langzaam worden aangepast, conform het groene boekje. Tevens zal er worden gestreeft naar meer uniformiteit.
Dat de vertaling niet helemaal volgens het groene boekje is opgesteld is niet zo belangrijk. Ik vind het veel belangrijker dat ze volledig is.
Voor de Spamassassin pagina's waren er 4 vertalingen die ontbraken, waaronder de knop om Spamassassin in en uit te schakelen.
Verder is me niet direct iets opgevallen.
In bijlage een geüpdate versie.

Attachments

Hallo,

We zijn momenteel bezig de twee vertalingen van DirectAdmin te mergen tot een nieuwe versie. Mocht u willen deelnemen aan dit process. Laat het dan weten via een PM of via daforum.nl.

NL Keuze verschijnt niet

Hey,

ik heb nu in:

/usr/local/directadmin/data/skins/enhanced/lang

en & nl staan maar in direct admin komt niet de keuze te voorschijn kan wel kiezen maar alleen engels dus moet ik dat nog ergens activeren

* heb het al gevonden was skin vergeten te veranderen *

Last edited:
Wat is nu de meest recente versie en werkende versie?

What is the most recent version, the one whitch is working fine?

Thank you!

jerry2005 said:
Nice , i will have a look at it ......

Zou mischien handig zijn dat we deze language pack zelf gaan onderhouden en elke keer updaten. goed idee ?

Great, is it posible to share this template. Ik ben ook geintreseerd in een nederlandse versie. I hope someone will replay me back. In english of nederlands. :)

Ik heb zojuist met success de enhanced skin NL geïnstalleerd, echter krijg ik alleen bij Users de optie om de taal te wijzigen en niet bij Resellers.

Weet iemand hoe ik bij Resellers ook de taal op NL kan zetten?

Op admin niveau de user selecteren en dan de gebruikersgegevens aanpassen. Hier kan je de taal optie instellen.

Ik heb zojuist nogmaals gekeken, alleen als ik het bij een klant wil doen kan ik de taal wijzigen, zodra ik het bij een Reseller wil krijg ik die optie niet.

Back